TalkToMyHand

Ada satu benda yang berlegar-legar di ruangan medula oblangata aku.

Adakah dengan menyandang jawatan isteri, personaliti kau boleh berubah? Or, dengan menjadi seorang ibu, kau lebih serious? Or should i call that "matured"?

I am not sure, apa bakal jadi pada aku. Bila jawatan-jawatan tu aku sandang. But, am putting hope. Really high. Supaya aku, masih boleh kid around even dah jadi isteri. Supaya aku masih fun even anak dah dua tiga.

Being single me, kadang-kadang aku clueless. Most of my friends, dah settle down. With kids and all. Dan jokes aku, seems un-funny to them. I may not that really funny. Tapi, faham tak? Isu dia kat sini, aku tak boleh berada pada channel yang sama dengan diorang. Bila dalam wassap or other social network, they tend to ignore me. Feels more like a fool now. Macam nak withdraw je from all that. Kurangkan bersosial dengan mereka or cut all ties with them until aku dah settle down. How's that? Does it sounds like a good solution?

Aku rasa alienated by them. Dan hari-hari, aku cakap kat diri sendiri. "Grow up Thasha".
Weirdo.

No comments:

Post a Comment