As hot as water. As cold as fire.

Being unlucky these few days. None work as planned. Since yesterday mood swing tak habis-habis. Kena marah. Bersambung ke hari ni pulak. Patutlah ramai manusia yang mati bunuh diri due to stress. Now turn aku pulak rasa. Bukan rasa nak bunuh diri. Tapi rasa tekanan yang bertimpa-timpa.

Just why let me live sekadar untuk diambil kesempatan. LOVE. Oleh orang pada aku. Adalah sebab aku kerja. Bulan-bulan dapat duit. Orang sayanglah. Cuba aku merempat. Jobless. Penniless. Kau rasa, ada manusia nak sayang aku? Shitlah. Kalau ada. Mungkin itu petanda dunia dah tak lama nak berputar ikut paksi dia. LOVE. Oleh lelaki seorang itu pada aku. Pathetic. Sebab aku boleh jadi "payung" bila dia susah. Boleh jadi puppet untuk senangkan kerja dia. Kalau
ikhlas adalah serupa itu. Mungkin aku patut buat kenduri selepas ini.

Kalau mati jawapan yang bagus untuk semua dilema ni. Aku dah pilih lama dah. Kalau mati, terus masuk syurga. Ramai dah aku rasa, lepaskan dunia untuk syurga Allah.

Maaf. Entri ni sekadar luahan rasa. Emosi tak stabil+everydayisbadday. Aku takdelah bodo piang sangat. Nak tempah neraka awal-awal.

No comments:

Post a Comment