Tingling.Heart



When a relationship gets bitter..what would you guys do?
When it's rainy..where can i get the umbrella from?

Recently these are among the top 2 things that keep hovering my mind. Aku rasa macam diapit oleh dinding-dinding tebal. Kiri kanan depan belakang. Tak ada satu lohong pun untuk aku escape.
I had a hard time to breath.
Aku kira relationship tu masalah major. Pusing alik mana pun, aku tak jumpa solusi. Lemas. Rimas. Letih.
Sampai satu stage, aku nak berhenti je. Berhenti dari apa..aku tak ada idea.
Airmata rasa nak jejes-jejes keluar. Tapi aku tahan. Tak macho lah pulak nangis semata nak luah rasa kat office ni.

Makin dewasa, aku jadi control freak. Bila tak dapat kawal apa-apa, aku freak out. Gila punya freak out. Resah amat. When i get to control things, aku rasa selamat. Selesa.
Dan aku sangatlah cautious orangnya. Yup. Sampai orang sekeliling naik menyampah.

Sekarang ni, yang jadi masalah adalah H. He did not get it. Dia tak faham dan refused to understand me. End up we keep quarrelling benda yang sama. On and on and on. Pi mai pi mai tang tu jugak. Nama nak ada jalan penyelesaian, memang tak lah.

Frankly, aku buntu sangat. Ada sapa-sapa nak sponsor untuk escapade tak??

No comments:

Post a Comment