Clown




I was once given a chance.
Untuk melalui denai-denai hidup dengan cukup mudah. An options. That would only come once in a lifetime. Just say yes, dan taat. Itu sahaja. And i do not have to worry about anything else. Cuma perlu fikir bagaimana mahu spend masa untuk hari-hari berikutnya. Lain-lain, will be taken care of. Semudah itu.

But, being the ungrateful me. I chose to say no. Dan dengan stupidity yang bertepu kat kepala ni, aku pilih jalan yang way harder to lived in. Yang denainya sukar, yang pemandangannya berbalam-balam. Yang aku tak tahu what to expect. Yang tak terjangkau dek tangan. Tak terlihat dek pancaindera. Damn.

I have to say, i regret it. Deep down in my heart, how i wish i wasn't as stupid. How i wish i can turn back time.
Dan aku harap life aku juga seperti Jennifer Garner dalam 13 going on 30. Where there is a slight chance untuk aku buat pilihan. Yang super terbaik untuk diri aku sendiri. 

And i will definitely choose untuk hargai masa.


No comments:

Post a Comment